top of page

Vilkår og betingelser    
For privatkunders tilgang til å selge gjennom "Lupn"

​​​​Om vilkårene

Versjon: (V1.0.5 / fra 28.05.2025)

Vilkårene regulerer kjøp og salg gjennom markedsplassene/kanalene tilknyttet "Lupn".

 

Vilkårene her gjelder

- for både digitale markedsplasser og i fysiske butikker tilknyttet Lupn-konseptet

- fra versjonsdato og for alle aktuelle fremoverforhold

- frem til nye vilkår annonseres her og erstatter foregående versjon

- iht. bestillingstidspunkt for hver enkelt booking og forlengelse

- som publisert her til enhver tid, men med forbehold om feil

- som publisert her, uavhengig av om kunden faktisk har orientert seg om endringer i gjeldende vilkår eller ikke. Kunden må selv undersøke evt. endringer i vilkår her

- for alle avtalte forhold iht til vilkår pr bestillingstidspunkt, eller med senere endringer med minst 14 dagers varsel til eposten som er brukt til booking. Selger kan fritt kansellere bookingen i 7 dager fra varselet. Avbestilling skjer på epost til hei@lupn.no. Dersom bookingen ikke kanseleres innen denne fristen anses de nye vilkårene som akseptert

Merk: Alle selgere er ansvarlig for at sitt salg er innenfor gjeldende lover og regler, og de rapporterer og registrer selv salg og virksomhet iht kravene som gjelder. Vi vil gi myndigheter innsyn i informasjon de har hjemlet tilgang på, uten videre varsel til kunde, såfremt dette ikke kreves av regelverket 

​Tilgang til salgsplass i butikken/våre kanaler:
For tilgang til å selge i våre kanaler:

  • Må selger må være registrert

    • Kunden/selger må ha systembruker og registrere et nødvendig minimum av informasjon i systemene våre for å kunne registrere varer for salg.

  • Må selger må ha en avtalt salgsplass ("booking")

    • Selger må avtale salgsplass for varene sine iht. tilgjengelige løsninger

  • Må varer til salgs være registrert i systemet​

    • Varer må være registrert med nødvendig informasjon

    • Normalt skal hver enkelt vare være registrert unikt

    • Varer må være knyttet til en booking. Varer kan flyttes mellom aktive og kommende bookinger. Det kan bla. påvirke vilkårene varen selges til, dersom den selges til en ikke-aktiv booking. 

    • Varer solgt utenom en aktiv avtalt salgsplass håndteres annerledes. Bla. vil provisjon vær dynamisk økende iht. prislisten

    • Varer i butikken kan selges også etter/uten en aktiv salplass. Butikken velger fritt om/når de skal fjerne varen fra butikken og potensielt salg.  

    • Nye varer kan kun registreres mot en kommende eller pågående aktiv salgsperiode. 

"Salgsplass" kan enten være en definert periode med tilgang til et område forbeholdt en selgers varer, eller til et område hvor butikken administrerer varer fra flere selgere samtidig. 

Systembruker:​

  • ​Dersom en har en eksisterende bruker i bookingsystemet benyttes denne for nye bookinger.

  • Dersom en ikke har en eksisterende bruker i bookingsystemet opprettes denne før eller i forbindelse med første booking

Nødvendig minimim av informasjon:

  • Riktig navn (fornavn, etternavn)

  • Riktig adresse (gate, sted)

  • Riktig telefonnummer

  • Riktig epost-adresse

  • Riktig kontonummer (forutsetning for at salgsoppgjør kan overføres til konto

 

Informasjonen må være riktig, og kunden må ajourholde informasjonen ved endringer. Se hvordan vi forvalter personinformasjon og personvern her

​​​Angrerett og reklamasjon
Salgsplass booket i selvbetjeningsløsninger utenfor butikken/fast utsalgssted kan benytte angrerett i 14. dager fra reservasjonen. Dersom det er mindre enn 14. dager til leiestart fra din booking ble bekreftet, vil angreretten være ansett som fraskrevet.

Heving av kjøpet/kansellering av bookingen gjøres på hei@lupn.no, og en må ta kontakt med oss innen fristen for å heve kjøpet og få refundert beløpet.

 


‍Omsetningsleie, hylleleie, varer og tjenester
Salg gjennom våre kanaler er priset iht. gjeldende prisliste.

  • Prislisten angir våre løpende priser, avgifter til myndighetene ol. ​

  • Prislisten er tilgjengelig på www.lupn.no/prisliste og oppslag i butikk.

  • Vi skiller mellom plassleie, omsetningsleie, tilvalg, produkter og tjenester tilgjengelig for "selgere"

  • Dersom annet ikke er spesifisert er oppgitte priser inklusive eventuell merverdiavgift etter gjeldende sats

  • Vi justerer løpende på hva vi tilbyr, og kan fritt og uten varsel velge å ta bort tilbud som vi kan tilby fremover for alle ikke-bekreftede bestillinger

  • Prislisten reguleres likt som øvrige vilkår.​​​

  • Prisberegningen er basert på prislisten. Ved avvik til prislisten vil vi fritt kunne belaste tilsvarende det underbetalte mot selgers "saldo", og overtrekk kan behndles som øvrige fordringer. ​

Avvik fra normale vilkår:

Vilkårene gjelder for alt som ikke uttrykkelig er avvikende her, alt som ikke er avtalt annerledes eller som følger av markedsføring

Avtalte avvik:

  • Der en har felleshyller med salg av umerkede varer, som løsvekt- og veievarer (skruer og beslag ol.) og hvor en ikke kan identifisere den individuelle eieren/selgeren, vil salgsinntekten løpende tilfalle den som har hatt sine varer i butikken lengst, slik at de får sin vare solgt først. 

  • Der det er avtalt høyere provisjon mot ingen/lavere plassleie gjelder:

    • Provisjon påløper når varen selges, eller hentes ut usolgt.

    • Det kan være forskjell på provisjon for solgt vare og usolgt vare. 

    • Provisjon belastes kundekontoen til selger. Underdekning/ overtrekk behandles etter vilkårene her.

  • Vi kan etter avtale tillate andre former for salgsplass, som f.eks.

    • Større salgsplass i butikken

    • salgsplass i lokalet

 

Ikke-avtalte avvik:​

- Varer som selges i butikken utenom en aktiv salgsplass (f.eks. etter avsluttet hylleplass) vil selges på justerte vilkår, bla. ved en høyere provisjon som skal kompensere for butikkens kostnader med å ha produktet for salg. Dette følger av prislisten. 

 

Ansvarsfraskrivelse 

Den som selger gjennom vår løsning bærer alt ansvar ved sitt salg, og kjøper bærer alt ansvar fra kjøpstransaksjonen er fullført, f.eks. gjennom POS/kassesalg. Alle varer utstilles i butikken for eiers regning og risiko, og er fullt og helt eiers ansvar til salgstransaksjon og eierskap overføres til kjøper. 

 

Selger står selv ansvarlig ovenfor myndigheter for å sikre nødvendig og riktig rapportering og registrering av enkeltsalg og samlet salgsvirksomhet der det kreves.

Vi skal ikke gjøres til part i, eller være direkte og indirekte skadelidende av, varer for salg i kanalene våre eller transaksjoner som bryter norsk lov. Dette gjelder også for forhold som normalt oppfattes som uetisk eller på annen måte kan påføre et urimelig omdømmetap for oss.

Varer kan kun presenteres for salg og omsettes i våre kanaler dersom selger vet at:

  • Det utvilsomt og ubestridt eies av selger, og tidligere kun har vært omsatt lovlig.​​

  • Det er lovlig omsettelig i Norge, og kan omsettes uten spesielle tillatelser, innretninger i butikk eller annen ekstrainnsats for å omsettes lovlig

  • Varen ikke krever tillatelser, sertifikater, minstealder el. hos kjøper, som vi må håndtere/håndheve i salgstransaksjonen

  • Varen er CE-merket eller ha tilsvarende merking/sertifisering som sikrer at varen samsvarer med det som er omsettelig som nyvarer i Norge

  • Egenproduserte ting (hobby/privatsalg) og modifiserte ting krever informasjon/dokumentasjon til kjøper om det som kreves for sikker bruk og vedlikehold. Selger må selv vurdere sikkerheten ved det den produserer/modifiserer og eventuelle bøtende tiltak som kjøper bør gjøre.

  • Egenproduserte ting i næring (produsert for videresalg) må ha normal vareinformasjon og emballering iht. krav eller norm. 

  • Varen kan ikke ha mangler som gjør de ubrukelige til det de presenteres som, og ikke i noen tilfeller selges med skjult skade som kan påføre skade på personer og eiendom. 

  • En kan uansett aldri omsette det som er tyvegods, piratkopi, plagiat, skatte-/avgiftsunddratt, eller andre ting som krenker lover og regler, eller en 3.parts eierskap, åndsverk, og rettighet.

Vi vil samarbeide med politi og andre myndigheter i deres arbeid. Der de har hjemmel til informasjon vi har, eller til å beslaglegge varer som oppbevares av kunder i våre kanaler, kan dette skje uten å informere kunden.  

Selger bærer alt ansvar for mislighold av vilkårene ved egen aktivitet og bruk av våre kanaler og tjenester. Dette gjelder både for handel mellom "selger" og "kjøper", og forhold mellom "selger" og myndigheter, eller "selger" og "andre 3. parter". Vi kan holde selger ansvarlig for eventuelt direkte og indirekte tap vi påføres av selger ved brudd på vilkårene.


Bytte, retur av varer og reklamasjon på kjøpt vare
Vår modell er at det er enkelt å selge. Derfor har vi generelt ikke returrett på kjøp. Men, vi må av markedshensyn ha noen løsninger som gir kjøpere tilstrekkelig trygghet og fleksibilitet til at vi kan ha relevante salgskanaler for selgerne våre.

​​Generelt så forutsetter vi at alle oppfører seg etter god skikk og bruk for en gjensidig nyttig handel mellom selger og kjøper. Ved vesentlig feilinformasjon, tydelig illojal oppførsel eller andre forhold hvor en mistenker at selger eller kjøper har opptrådd urimelig, så oppfordrer vi til å løse dette i de tvistemulighetene samfunnet har definert for dette. Både selger og kjøper står fritt til å anmelde forhold og søke erstatning som de mener de kan ha rett på. Vi forholder oss for hele vårt virksomhet og all handel mellom kunder til norsk rett og lokal rettsintans der vi har adresse.

Selger erklærer ved å presentere ting for salg i våre kanaler

  • at salget skjer iht. vilkårene

  • at de har utført sin plikt til å undersøke ting før salg

  • at de har påpekt relevant informasjon som kjøper bør kjenne til i varebeskrivelse og på notatlapper el.

  • at de opplyser riktig i informasjon om varen

  • at de bærer det ansvaret som pålegges selger gjennom lover og andre reguleringer av handel med/salg til privatpersoner

  • at det ikke er skjulte feil og mangler som selger kjenner til, eller normalt burde kjenne til

  • at de skal kontakte kjøper som reklamerer og at de skal ta tak i reklamasjonen for å løse denne sammen med kjøper. Vi er ingen part i dette, og selger må forholde seg direkte til sin motpart i saken.   

Kjøper erklærer ved å kjøpe ting i våre kanaler at

  • at salget skjer iht. kjøpsvilkårene som er tilgjengelig i alle våre kanaler

  • at vi kun er kommisjonær i handelen, og at handelen skjer mellom selger og kjøper

  • at vi kun formidler kjøpers informasjon til selger ved en reklamasjon eller informasjonsbehov, og at selger er ansvarlig for å ta kontakt med kjøper for å avklaringer og håndtering av evt. reklamasjon. Vi er ingen part i dette, og kjøper må forholde seg direkte til sin motpart i saken.   

  • at de kjøper ting i butikken "AS-IS", eller så langt lovverket ikke gir rom for å begrense selgers ansvar 

  • at de er gitt mulighet til å undersøke det tilstrekkelig før det tas ut av butikken

  • at det ikke er generell rett til å returnere ting som er kjøpt

Klage og reklamasjon hånteres normalt direkte mellom selger av varen og kjøper av varen, og normal flyt for dette er slik:

  1. Kjøper kontakter oss med klage

    • normalt via epost til hei@lupn.no, med både beskrivelse av klagen og kontaktinformasjon

  2. Vi formidler dette til selger

    • Vi videresender eposten fra kjøper aktuell selger

  3. Selger svarer tilbake direkte til kjøper

    • Vi ønsker kopi av dette svaret til hei@lupn.no for å kunne avslutte saken

 

Derfra har ikke lupn.no noen rolle i klagen, og kan ikke være part i en eventuell konflikt. Dersom selger og kjøper enes om å reversere kjøpet, eller gi delvis refusjon på kjøpesum, så kan selger be oss om å 

  • Ta varen i retur og oppbevare denne til selger henter den

  • Utbetale beløpet som selger skal refundere til kjøper, dersom selger har dekning for dette på sin "kundekonto"

    • Vi reversere (deler av) den opprinnelige transaksjonen

    • Mindre beløp utbetales kontant (avhenger av kontantbeholdning)

    • Større beløp via kontooverføring

    • Opprinnelig provisjon refunderes ikke og belastes selger

Men, det er av alle parter lagt til grunn noen ordninger for å forenkle administrasjon og for å sikre at kanalene våre er relevante for markedet, og kan dekke både selgere og kjøperes minimumsbehov:

  • Defekte varer/varer med tydelig funksjonssvikt og store avvik fra det det er presentert som av selger, kan tas i retur

    • innenfor 24 timer fra kjøp / klokken 12:00 første åpningsdag dersom fristen treffer på en dag kanalen er stengt 

    • Salget reverseres og returen belastes selgers "kundekonto". Provisjon på det opprinnelige salget refunderes ikke.

    • Kunde må sannsynliggjøre at skaden/avviket eksisterte når varen ble solgt, og at det ikke var påregnelig at en oppdaget det ved en normal inspeksjon før kjøp.

    • Reklamasjoner etter fristen, reklamasjoner med stort økonomisk omfang (over 1000,-) og reklamasjoner der en ikke kan vite om skaden kan ha skjedd etter kjøpstransaksjonen må håndteres direkte mellom kjøper og selger.

  • Vi tillater at alle varer som er betalt, men ikke tatt ut av butikken, kan tas i retur innenfor 36 timer. 

    • Det returnerte produktet kan, om selger har avsluttet sin opprinnelige salgsplass, selges uten plassleie og med avtalt provisjon i butikkens felleshyller i 3 salgsdager. 

    • Salget reverseres og returbeløpet belastes selgers "kundekonto". Provisjon på det opprinnelige salget refunderes.

    • Kjøper får tilgodebevis på beløpet tilsvarende prisen for det returnerte

  • Alle varer kjøpt hos Lupn kan "reselges" innen 14 dager

    • En må fremvise kvittering for kjøpet og varen må ha opprinnelig varemerking tilgjengelig

    • Kjøper kontakter butikken for å få tildelt salgsplass. Det betales ikke plassleie for resalg, men det påløper standard provisjon. 

    • Kjøper må registreres som selger i systemet, og våre vilkår for selgere gjelder for salget

    • Resalg må avtales innen 14 dager fra kjøp, og en kan ha varen for Resalg i våre felleshyller i opp til 8 uker, når reservasjonen utløper.

    • Selger bestemmer selv pris for varen som reselges, og kan både øke salgsprisen og redusere den ift. det den selv betalte. 

Sikkerhet
‍Når du selger varer hos oss kan du leie forskjellige løsninger for å øke sikkerheten. I noen tilfeller er alarmbrikker inkludert, ellers kan en leie dette. En kan leie salgsplass i skap som er avlåst. Og i noen tilfelle er det låsemulighet for varene. Butikken er utstyrt med videoovervåkning og vi vil normalt anmeldte alt tyveri og nasking til politiet. Vi står imidlertid ikke ansvarlig ved tyveri, ødelagte eller mistede varer. Vi står heller ikke ansvarlig eller erstatningspliktig ved brann eller vannskader.

‍Eiendomsrett
Den som leier hylleplass har rett til å selge sin eiendel fra standen, innenfor vilkårene for hva som kan selges gjennom oss. Den har samtidig alt ansvaret for eiendelen og den fulle eiendomsretten til varen frem til den selges. Det kan gjennom spesielle vilkår tas pant i varer i butikken som sikkerhet for oppgjør av leie og andre krav. Dette reguleres gjennom eget avsnitt i vilkårene, og vil medføre at en på gitte premisser kan ta over eierskapet til varen når kravet ikke er betalt. 


‍Prismerking
Du registrerer alle varer online i vår selgerportal, og må fylle ut den informasjonen vi angir. Ved registrering er det viktig med en tydelig beskrivelse av varen, som gir både oss og deg bedre oversikt over varer som er til salgs i butikken. Beskrivelsen skal normalt inneholde merke, størrelse, farge eller gjerne andre kjennetegn. Noe informasjon gis i egne informasjonsfelt, noe i tekstfelt.

Alle varer må være merket med prismerke og strekkode som blir utdelt når du sjekker inn for bookingen din eller leverer inn nye varer. Varer som har merknad om feil og avvik på kvalitet skal merkes med informasjon om dette. 

Varer som har mistet prismerke eller varer som dukker opp i butikken etter endt leieperiode blir plassert på egen plass. Finner du ikke igjen en vare du har i butikken, så let først her. Disse varene oppbevares i 30 dager og vil deretter overtas av oss vederlagsfritt, hvor vi står fritt til å kaste/gi bort/selge disse som vi selv ønsker.


Endring av pris og tilbud/kampanjer

Ønsker du å redusere prisen på alle varene i en booking/hylle med lik rabatt, så sender du en forespørsel om dette i systemet. Vi iverksetter denne og merker eventuelt hyllen med rabatt.

Ønsker du å endre prisen på en eller flere varer underveis i leieperioden, endrer du prisen i selgerportalen.

  • Det er kun mulig å prise ned varen. Dersom du ønsker å heve prisen, må du legge inn varen på nytt. Ta kontakt med butikken om du ikke har tilgang til å endre pris på varen. 

  • Når pris er korrigert i systemet så kan en velge mellom:​

    • å printe ny prislapp med ny pris

    • å merke prislappen manuelt med ny pris og evt. rabatt-prosent​ 

  • Varer som har avvikende pris mellom system og prislapp selges til kunde til pris i systemet. Derfor risikerer en å miste salget om kunden da ikke ønsker å kjøpe varen om den ikke har riktig pris i systemet. ​

"Kundekonto" for salgsoppgjør, belastning av kostnader og kjøp 

Alle registrerte kunder/selgere har en systemkonto i Wecircle -"Kundekonto". Du har løpende innsyn i denne, og det oppgir bla. din saldo pt. når en logger inn. Saldoen er fratrukket det som er gjort opp og på vei til utbetaling. Ellers skal den gi et godt inntrykk av samlet salg, fratrukket dine kjøp og omkostninger siden forrige oppgjør. Den har også komplett historikk med innsyn for deg. Dette er kvalitetssikret funksjonalitet fra vår systemleverandør, og likt i bruk i store deler av bransjen.

 ​

Det er en debitkonto som normalt skal ha 0,- eller positiv saldo. Det finnes mulighet for kreditt (etter avtale) til bruk på utvalgte kjøp, som booking og hylleleie. 

Kontoen godskrives bla. ved

  • Salgsoppgjør (fratrukket provisjon/salgsomkostninger) 

  • Refusjoner i butikk (pant, returnerte kjøp, mm)

  • Refusjoner fra oss/Lupn 

  • Kundeinnskudd fra kunde

    • Kortinnbetaling på nett, bla via betalingslenke tilsendt på sms

    • Innbetaling via POS/Kasse (kort, vipps, gavekort, kontant mv.)

    • Manuelt etter avtale, f.eks. ved fakturering

Kontoen belastes ved bla.

  • Booking av hylleplass ol.

  • Varekjøp i butikk

    • Begrenset til positiv saldo som ikke er beregnet for kommende oppgjørsutbetaling

    • Kan kun skje ved identifisering gjennom at kunden logger inn i "wecircle" og generer en QR-kode som scannes som betalingsmiddel for kjøp i kasse. Kunden er ansvarlig for å sikre sin konto mot urettmessig tilgang.  

Oppgjør/avregning

Vi foretar oppgjør av denne kontoen iht. det som er spesifisert for den aktuelle salgsplassen (se prislisten). Da avstemmer vi alle kjøp og salg, og evt. andre belastninger og godskrivninger på konto. Dersom din saldo er over minste utbetalingssats, så får du en oppgjørsoppstilling tilsendt og pengene blir overført til konto du har registrert. Dersom saldoen er under minstesaldo, så frigis beløpet til videre brukt til ny booking eller kjøp i butikken. 

  • Salg: avregnes iht. til oppgitt intervall (se prislisten)

  • Kjøp: Belastninger mot konto (bookinger, kassekjøp mm) trekkes løpende fra tilgjengelig saldo

  • Oppgjørsgrunnlag

    • Oppgjør til utbetaling ​= Salg og andre godskrivelser i perioden - Kjøp og andre belastninger p.t.​

    • Oppgjør til utbetaling avregnes på angitte datoer og danner grunnlaget for eventuelle utbetalinger. Dette beregnes pr. 15. hver måned. Da avregnes salg mellom 16. i forrige måned og 15. i inneværende måned.

​Utbetaling skjer normalt slik

  • månedlig dersom saldo til utbetaling er over minstesaldo for månedlig oppgjør (se prislisten)

  • årlig dersom saldo til utbetaling er under denne

  • Vi benytter standard minstesaldo dersom ikke kunden selv har bedt om en annen minstesaldo. Kunden kan selv velge saldo opp til 1500,- og ned til 350,- 

  • det virker slik at en ved løpende salg får månedlig utbytte til oppgitt kontonr hver måned selgersaldo overstiger minstesaldo, og at en ikke får utbetaling før neste gang saldo overstiger denne. Utbetaling skjer derfor senest ved årlig oppgjør.

  • med utsendelse av oppgjørsoppstilling på epost, som er ditt bilag og rapport for det som inngår i oppgjøret

  • til kontonummer du har oppgitt. En må selv påse at en har korrekt bankkonto registrert for at oppgjøret skal kjøres. Ved mangelfull informasjon vil oppgjøret forsinkes, og kjøres ved første oppgjør etter at nødvendig informasjon er registrert. 

  • Det kan forekomme kampanjer ol. som har andre oppgjørsformer. Disse spesifiseres i markedsføring og prisliste dersom de avviker fra normal utbetalingsform. 

  • Utbetalingen kommer fra selskapet Eikundarsund AS

  • Dersom vi ikke har nødvendig utbetalingsinformasjon så vil vil vi avvente oppgjør til dette er korrigert av kunde, og en vil da få oppgjør på neste ordinære oppgjør.

  • Oppgjøret kan ved uforutsette hendelser forsinkes inntil neste ordinære oppgjør uten rett til renter eller kompensasjon 

  • Merk: selgere i "gruppe b" har avvikende oppgjør og har ingen løpende oppgjør ut over "årlig oppgjør", uavhengig av minstesaldo

  • Saldo under 0,- innfordres løpende, dersom ikke annet er avtalt

Årlig oppgjør (alle kunder)

Alle kontoer avregnes uansett pr. 30.11 i "årlig oppgjør"

  • Saldo under 0,- innfordres

  • Saldo over 0,- utbetales i helhet til konto innen 14. virkedag

​Ekstra oppgjør gjennom året

Kunder kan henvende seg til butikken / via epost for å gjøre ekstraordinære oppgjør når en ønsker underveis i, og etter sin salgsperiode. 

  • Oppgjør utbetalt til bankkonto = iht. prisliste for ekstra oppgjør

  • Oppgjør utstedt som tilgodebevis = gebyrfritt 

​​Underdekning/overtrekk

  • Overtrekk som ikke er avtalt, anses som øyeblikkelig forfalt
  • Forfalt overtrekk kreves inn iht. våre rutiner og prisliste. 

    • Vi sender en betalingsoppfordring fra systemet. Den gir informasjon om hvordan du kan fyllepå din selgerkonto, bla. ved kortbetaling online. 

    • Dersom du ikke har fyllt opp saldoen til 0,- eller mer innen 7 dager fra dette, vil beløpet faktureres og det tillegges fakturatillegg iht. prislisten. Våre betalingsvilkår for fakturering gjelder.

  • Du vil ikke kunne hente ut egne varer fra butikken så lenge saldoen er overtrukket. 

  • Vi kan fritt og uten varsel beregne 100% provisjon på salg av kundens varer så lenge en konto er overtrukket

  • Vi kan, så langt loven gir anledning, ta håndpant i/holde tilbake kundevarer så lenge en konto er overtrukket

Om vilkårene
Tilgang til salgsplass
Angrerett og reklamasjon
Prising av produkter og tjenester
Bytte og retur
Avvik fra normale vilkår
Ansvarsfraskrivelse

Da er du påmeldt våre nyhetsbrev fremover

Velkommen til en trivelig butikk, en god deal og en bærekraftig fremtid! 

I Lupn-butikken selger vanlige folk ting de har til overs.

Det kan være både ubrukt og brukt - men aldri oppbrukt.

I tillegg kan bedrifter og foreninger selge ting i butikken og på våre arrangementer.


De selger tingene sine til helt vanlige folk - både de som søker etter noe spesielt, og de som bare leter etter den gode shoppingfølelsen.

Vi ordner alt rundt salget, så det blir en enkel handel.

Åpningstider

Man-Fre:   10-19
Lørdag:     10-18
Søndag:     Stengt

Stengt:

Juleaften, påskeaften, onsdag før skjærtorsdag, samt bevegelige og faste helligdager.

Andre avvik annonseres Facebook

Kontakt oss

Tlf: 411 36 150 (butikk)

Lupn / Eikundarsund AS
Lindøyveien 8,
4373 Egersund,
Norge

vipps logo
visa-logo-800x450_edited.png
MasteCard logo
Pensopay logo

Lupn er en virksomhet under Eikundarsund AS, 932 941 570

Bank 3132 25 52567

©2024- Eikundarsund AS

bottom of page